Visszatérés

Címkék: autó vodka

2009.02.18. 11:13

 

Nem gondoltam, hogy elengednek. Azt hittem vége. Emlékszem autót vezettem. Kettőtíznél még harapott a motor, ahogy odaléptem. Szépen duruzsolt. Egyszer csak, bumm. A filmszakadás után egy sorban álltam. Mindenki egy Péter nevű fickóra várt. Aztán egy angyal odakacsintott. Kezembe nyomott egy cédulát és visszatessékelt. Lássuk, mi van ide írva. „Hozz egy vodkát is, léci”.

 

 

 

szerintünk: (1/5)
értékelés: : (1/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://birodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr8950235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása