Hoppá

2008.02.07. 10:43

Hoppá, ebbe megint beletenyereltem
 
Csukamájolajat és spenótot nem ettem
Mézzel telt bödön volt a gyerekkorom
Felelőtlen voltam és nem vettem észre
Beborított a hús a megnőtt csonthalmokon
A márvány sajttá lettem pedig szirtnek vágytam
Fogam fehérjére rakódik a korom
Lepattogzott zománcos edény már a lelkem
megtartja még a lét, de már nem a gusztusom
Édes takony a szó, ha kedves, de hamis
megyek a pusztába az IGÉT ott hallgatom 
Látom már az embert beszélnie sem kell
ha még is megszólal jobb, ha meg nem hallgatom
Tükröt tart elém, magamat látom
Szemében az iszony, s Én a borzalom
szerintünk: (4/5)
értékelés: : (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://birodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr87329154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása